Tuesday, August 26, 2008

Sommaren 2008

I helgen hade mina vänner fixat en fantastisk hejdå-fest med tillhörande falupresenter åt mig. Jag fick blandannat en flaska med tiskenvatten och en del av Fredriks huvud som han hade döpt till "Herr Näver". Av Cajsa fick jag en fantastisk power-pointpresentation och jag blev så inspirerad av detta att jag gjorde något liknande idag på tåget ner till mitt nya liv som uppenbarligen ska utspela sig i Göteborg. Det finns inte så mycket lustigt att säga om den staden nu, så att för att verkligen göra det här inlägget så sentimentalt som möjligt presenterar jag min egna nostalgiresa över 3 fantastiska månader sommaren 2008.


3 comments:

Anonymous said...

många vackra (nåja)bilder från en toppensommar.Det är bara att tacka och bocka.
Kom ihåg att få i dig ett stadigt intag av b12 vitamin så kanske du minns den lite bättre. (Det var ett hemtjänstskämt, jag tyckte det var kul)
Lycka till med göteborg

Cajsa said...

Åh sluta. Du får inte göra sådär.

Anonymous said...

Håller med föregående talare. Dels får du inte göra sådär. Du kan inte reta upp en redan hormonstinn och felhormoniserad nattarbetare med alla dessa bilder. Det är ju lätt hänt att man blir gråtmild. Så sluta nu.
Och lycka till. Igen.
Jag kommer säkert glömma allt som varit, så påminn mig snart igen