Thursday, November 6, 2008

Best Act Ever

Min nya dansidol Rick Astley vann Best Act Ever på EMA ikväll över band som U2 och Green Day. Nu vet ingen normal människa vem detta är, vilket är konstigt för att om man kan dansa så här så borde man vara ihågkommen till den grad att man placerar musikvideon ute i rymden så att det är det första som utomjordingar ser när de anländer till vår galax. Det kommer att bli en vallfärdning till jorden och det kommer att vara en hysterisk lets-dance-ET-effekt. Samma känsla tror jag nog dock inte kommer att ske om vi lägger upp kvällens hyllningsvideo till "Never gonna give you up" med Gabbis (oh jag har ett så spännande artistnamn) bakom Stora Björn.
.

8 comments:

anny said...

Snart kommer alla modebloggare tipsa om badrocksmodet!

Anonymous said...

NOOOO! vann han? inte möjligt! du är den självklara segraren i den kategorin.

(obs att jag skrattar så mycket att jag knappt kan skriva)

Cajsa said...

Det där var nog det säxigaste jag sett på länge. Du måste lära mig det där solglasögon-tricket nån dag.

Anonymous said...

hahhhhhaaaa, jag döööör! du är ju rick, men en något sexigare variant;)

DonMalin said...

alltså. hahahahaha. gabbis. nu är det nog kan jag känna.

BlondinFeffe: said...

Du är ju sjuk i huvudet du lilla, lilla människa!

Anonymous said...

you've got the moves!

Anonymous said...

Jag vet inte om jag ska gråta eller om jag ska skratta.