Monday, November 3, 2008

Halloweenminnena kryper fram på Facebook
















Halloweenfesten innan den brutna tån och jag figurerar som en gravid Syster Larsson.
Någon: Ska du verkligen dricka när du är i ditt tillstånd?
Jag: När jag är gravid med en soffkudde? Ja det ska nog gå bra.

Det där tyckte jag var väldans fyndigt sagt, ända tills idag då jag såg den här bilden och började fundera på om någon kanske inte kommenterade mitt medbarn-tillstånd utan snarare mitt fylletillstånd.
Aldrig får man tro att man är lustig i längre än tre dar.

1 comment:

Anonymous said...

Gabbis jag saknar dig!
hittade en så fin liten blandskiva som jag fått från dig på gymnasiet när jag letade efter back up diskar till min dator (jag har tappat den i GOLVET!!!) och du hade skrivit så fint inuti, du är en fiiin vän! Hur har du det?