Wednesday, February 23, 2011

Ny facebookprofilbild?

Så mitt mission med att hitta en ny profilbild börjar nu gå mot sitt slut. På grund av min fotogeniska förmåga finns det många alternativ av välja mellan. Eftersom det var länge sedan jag låtit er kära läsare att komma till tals, tänker jag nu i sann statsvetenskapliga anda - utlysa ett val. Ett val som handlar om min framtid, hur jag presenteras, det som definierar vem jag är och hur jag upplevs av framtida chefer och alternativa vänner. Så gör din medbloggiga rätt och rösta på vilket foto som skall bli min framtida facebookprofilbild.

Bild 1 - Apbra

Bild 2 - Sexy mermaid


Bild 3 - Hej hej!


Bild 4 - HOHO


Bild 5 - Filippino cool


Bild 6 - Kokooo!

5 comments:

Onda Kapitalist-Ellie said...

Det är inget val när det enbart återfinns en realistisk kandidat. Enbart en av dessa förkroppsligar hela andan av Gabbis med allt vad det innebär.

Självklart är det bild nr 4 (HOHO)!! Får jag också ha den som profilbild?

Annika said...

ÅÅHH jag vill rösta på alla (utom kanske Hej hej-bilden, den är sådär)!
Men ryktet säger att vi kommer att få se apor på Hainan så jag tror att apbilden går bort för tillfället.

Cajsa said...

Kokooooooo!!!!!!

Rebecka said...

svar: haha jag gillar med friendshiptishan! haha såklart :D

RueduFaubourg said...

SEXYMERMAID 4 EVAAA !