Tuesday, February 8, 2011

Tillbaks

Nu är jag åter hemma i Hong Kong och nu väntar en kavalkad av blogginlägg om livet i Filippinerna. Men det får vänta tills morgondagen då det är mitt i natten här och jag är en gammal kvinna. Ni får nöja er med en teaser så länge. Vi kan säga att detta inlägg beskriver hur nivån på de närmaste dagarnas uppdateringar kommer vara.

Låt mig presentera, av Annika nominerat och av mig bekräftat:
Asiens mest harmoniska toalett:
(Och ja, använt papper kastas inte i toalettstolen utan i papperskorgen där bredvid).

4 comments:

Anonymous said...

haha, alltså, vad är det där bruna som står ovanpå, fick man inte bajsa i toaletten heller?! kramar från en nödig ölänning;)

il capello said...

alltså e det första gången ni ser e toa där man dumpar papparet brevid ? aldrig varit i sydeuropa???

Gabriella said...

Hahaha nej Jocke, det är inte första gången vi ser en toalett där man dumpar pappret bredvid, det är första toaletten vi hittar som har en sits, dvs inte är ett litet hål. En annan fördel med denna toalett är även att man kan spola på själva toaletten och inte hälla i vatten själv. Därav utnämningen.

il capello said...

hahahah fan vad klockers okej då e jag med på noterna