Monday, April 6, 2009

Veckans frågesportstävling

Vårdagsjämning och en timme framåt. Nu är väl ändå våren på väg? Om inte så bestämmer jag att den är det och firar att man äntligen kan gå vara utomhus utan att behöva böja ihop sig som Ringare i Notre damn så fort det kommer en vindpust. Så självklart så kommer veckans quiz att handla om våren. Nu jävlar, fröken Michaelsson, så kommer jag att bli imponerad om du lyckas hålla dig fast ytterligare en vecka. Tävlingen avslutas imorgon, tisdag, 22.00 och vinnaren får - trumvirvel - en länkning här på sidan om. Skriv ner poängen i kommentatorsfältet.

Glad vår!

5 comments:

Carin H said...

5/10. Ingen kommentar.

Anna J said...

7411 nja si så där

Picknickkorg said...

6647 - Bra där med lite frågor om pingst och annat kristendoms relaterat. heja heja, nästa gång vill jag ha en frågesport om svenska kungar!

Cajsa said...

5199, 4/10. Jag är kung på dina quiz!

Malin said...

3971. Eh, va? När blev jag dum i huvudet?