Sunday, April 19, 2009

Veckans frågesportstävling

Eftersom Anna fyller år idag så har hon varit veckans frågesportsvinnare i två veckor (det har inte alls att göra med att jag hade spontan bloggpaus, allt här är planerat och strukturerat). Jag har ju varit hemma i min barndomstad i veckan och därför kommer veckans quiz handla om Falun. Skriv upp dina poäng i kommentatorsfältet, tävlingen avslutas imorgon 22.00. Vinnaren får något alldeles spektakulärt, en länkning här på sidan om.

Hejaheja, nära skjuter ingen hare!

6 comments:

Cajsa said...

8034. Falun suger

michaelsson said...

11164. Falun äger.

Anna said...

5072 skönt då slapp jag vara med på bild igen här på bloggen.

Malin said...

5302. Detta är fördömt. Jag säger som de säger på Facebook efter mitt Dalarna-test: Du förnekar ditt ursprung!

Picknickkorg said...

8345, jag vågade inte publicera innan jag såg att Michaelsson hade mer poäng. Jag är en bra förlorare men en usel vinnare

Eva said...

8304. Attans. Jag undrar om du kunde alla frågorna när du skrev dem?