Sunday, February 22, 2009

Veckans frågesportstävling

Eftersom bloggen denna vecka har blivit drabbad av tentaperioden så kommer självklart denna veckas quiz inte att handla om bloggen utan om statsvetenskap! Jajamensan jag känner hur ni jublar där i stugorna! Nu Cajsa har du din chans att få bort den där fula bilden på Blondinfeffe.
Skriv upp poäng i kommentarerna. Tävlingen avslutas imorgon 22.00 och vinnaren får självklart äran att ha den ärofyllda platsen här bredvid i en hel vecka.
Tävla på nu! Hejaheja, nära skjuter ingen hare!

7 comments:

Anonymous said...

3/10.. Vilken jävla tur att jag inte behöver kunna sånt.

Hej förresten! Jag läser din blogg, basattduvet.

Cajsa said...

3653 fick jag. Vilken usel jäkla frågesport. Jag vill inte behöva göra din tenta bara för att få bort Feffis. Och om jag vinner kommer du ju bara lägga upp en lika pinsam bild på mig. Fy fan.

Anonymous said...

Jag hoppas för mitt liv att du inte har en sån där snygg bild på mig. För då gör jag om testet, om man nu kan få sämre än: 5322. Och när jag läser dom kommentarerna så ser jag att det tydligen är möjligt.
Men Gabbis, nästa quiz kan väl kanske handla om något som vi andra dödliga människor faktiskt bryr sig om?

Picknickkorg said...

2/10 - 2481 p. Den var för svår gabbsan, usch och fy, du fick mig att känna mig som en dålig demokratisk medborgare och detta innan jag ens druckit morgonkaffe

Anonymous said...

7 av 10. 9876. men jag tycker att den om enkammarriksdagen var ful, eftersom jag svarade -68 när den gick igenom och inte -70 när den började tillämpas. så jag borde få 8..

anny said...

3548, nu vill jag aldrig ha frågor om detta.

Anonymous said...

5282 efter 3 försök kom med lite lättare och intressantare frågor Gabbis. Det där är inget för Hosjöbor