Monday, March 30, 2009

Veckans frågesportstävling

Dagarna går alldeles för snabbt för att jag skall kunna ha koll på dem. Nu är det iaf dags att putta ner Sandra från tronen och roffa åt er segern i veckans quiz! Eftersom jag haft lite av en nostalgitripp tillbaka till Spice Girls-tiden den här veckan så hoppas jag att ni har bättre koll på 90-talet än vad jag har på dagarna. Skriv ner era poäng i kommentatorsfältet, tävlingen avslutas imorgon, tisdag, 22.00. Vinnaren får som alltid en länk!

Och om det blir fel så var inte ledsen för det! För 90-talet var så fel att det blev rätt.

9 comments:

Carin H said...

Haha, 8/10. Tur att jag inte hade koll på när Bingolotto började sändas, det hade varit pinsamt (låtsas här inte om att jag vet vad Hanson-bröderna hette i förnamn).

Anna J said...

9527 poäng blev det

Eva said...

9504. 7/10. Jag ligger efter

Picknickkorg said...

6190, jag tycker att frågorna var lite svåra för en alfahane som jag. Jag klarade inte frågor om spice girls och titanic. Kött och vapen frågesports nästa gång

michaelsson said...

Det finns ingen anledning för andra att peta ner mig från tronen när du ändå envisas med att göra frågestporter som jag är proffs på!
11347 poäng till mig!

Cajsa said...

9314. Jag är mycket stolt över mitt dåliga resultat. Nördar som Sandra borde skaffa sig ett liv.

mamma said...

10190 poäng lyckades jag få ihop.

Mekc said...

8092. Skit.

anny said...

jobbigt att jag endast hade rätt på beverly hillsfrågan och hansonfrågan.. 3948 poäng gav det.. när ska jag få vinna det här egentligen? Kan du inte ha en frågesport om min mamma? Fast jag skulle nog inte få så många rätt då heller har jag en känsla av. Plus hon blev ju ledsen när vi hade tipspromenad om henne så det kanske inte är så uppsakttat..