Thursday, March 5, 2009

En musikgåva till Er

Om ni gjorde frågesporten kanske ni märkte att jag är lite av ett musikaliskt geni. Och jag är inte ensam! Jag och Malin har det fantastiska bandet Hey Men! som har en hitlåt (vi anser att man skall ta paus när man är på topp). Den heter Slutstation: Beduintält och här kommer bloggpremiären för 2/3 - delar av den låten.


Och om du är inte kan hålla dig tills att den sista delen av låten släpps så går den såhär:

Vår präst är felinformerad,

REFRÄNG han blir nog paff han med,

Vår tro är visst reklamerad,

nu litar jag på Ahmed.

Am D7 Am D7 G F#m G

Jesus, hejdå, Allah hallihallå—å—å!


Vår skiva kommer ut inom loppet av en framtid till din närmaste bensinmack!
Den kommer även innehålla klassiker som:
Karl Orienteraren, Dvärgen förstörde kärleken för mig samt Jag vill vara strömmingen utanför din håv.


No comments: