Thursday, March 12, 2009

Nej jag har ingen TV

Jag har ingen TV. Det är ett faktum som jag gillar smygskryta om väldigt mycket. "Såg du på nyhetsmorgon imorse?" - Nej jag har ingen TV. "Du vet den där reklamen..." - Nej jag har ingen TV. "Alltså vet du vem som vann top model?" - Nej jag har ingen TV.

Detta konstaterande om att jag inte har någon TV bara dryper av en inneboende känsla över att jag är över mänskligheten. Att jag har tagit ett aktivt motstånd till detta massmediala etablisemang och väljt att fokusera på min kulturella utveckling via böcker och självanalys.

Men nu har mitt internet dött. En brutal död. Jag vet inte hur men det sa bara duröööö och la av.
Och så jävla intresserad är jag inte av att bejaka mitt inre.

Jag menar, hur fan skall jag komma åt SVT-play nu?

1 comment:

Anonymous said...

okej. det var ganska roligt. well done.