Sunday, March 15, 2009

Veckans frågesportstävling

Jag vill inte ens prata om igår. Eller jo det vill jag och jag ska sammanfatta det i en mening:
Bort med folket och fram med expertstyre! Uppenbarligen har Sverige drabbats av någon sorts masspsykos och glömt bort vad schlager egentligen är. Därför kanske det är på plats med ett litet test om just det bästa i livet: Schlager. Tävlingen avslutas imorgon kl. 22.00. Skriv upp era poäng i kommentarsfältet så får den som vinner en länkning. Hope and Glory till er alla!

6 comments:

Anonymous said...

7921, 6/10, det gick sjukt bra i början men jag tappade stinget i slutet..

Anonymous said...

10599 Det här var kul, mera frågesporter som jag kan Gabbis

Anonymous said...

Skit oxå! Uppenbarligen är jag lika nördig som du är när det gäller schlager. 14181, alla rätt!

Cajsa said...

Sandra, du är en riktig nörd! 8011 är jag mycket nöjd med. Jag är officiellt av-schlagerfierad!

Picknickkorg said...

3988 poäng fördelat på tre rätt. Men jag är lite förbannad. Jag trodde att devisen- Siw Malmqvist är alltid rätt svar, gällde i alla schlagertävlingar.

anny said...

1231, pinsamt! hur kunde jag lyckas pricka carola-frågan av alla! min image är förstörd för alltid!