Wednesday, February 4, 2009

Kiss Me

FÖRST EN ALLMÄN VARNING. JAG ÄR ENSAM HEMMA, HAR DÄRMED INGET SOCIALT FILTER OCH HAR UPPENBARLIGEN ÄVEN ÅTERGÅTT TILL EN MENTAL NIVÅ AV 6 ÅR. DETTA KOMMER VARA DET SNUSKIGASTE NI NÅGONSIN LÄST I MIN BLOGG. LÄS DET INTE. NEJ. VARFÖR FORTSÄTTER DU? SKYLL DIG SJÄLV! NU BÖRJAR DET!
Hm, en liten fundering bara såhär på kvällskvisten:

Av någon anledning så har jag fått för mig att människor ofta säger efter ett välbehövligt toabesök att det var skönt att kissa. (Det kanske bara är jag, men jag är ganska säker på att den frasen nästan är lika vanlig som "Vilket väder vi har").
Nu undrar jag då självklart: Vem vill veta det? Vad ska man ställa för följdfrågor till det konstaterandet?
Varför var det skönt att kissa? På vilket sätt var det skönt att kissa? Ska du göra det igen? Är det något du rekommenderar?

Märkligast av allt är även att kissa kan vara en social grej när man är ute och slirar. på krogen Det är okej att man stråla samman på toaletten (HOHO) men att göra nr 2 - det är sannerligen inte acceptabelt. Då ska man helst sitta själv på en toalett i Jukkasjärvi och om det finns någon utanför så ska man dämpa plumsljudet med varierande metoder.

Så sammanfattningsvis - varför är urin socialt acceptabelt?

En passande slogan kanske? Urin - något för alla.

No comments: