Friday, November 28, 2008

Förslagen är inkomna

Så då var tiden slut och det är dags att presentera förslagen. Spänningen är på topp, det är inte var dag man får ett artistnamn tilldelat sig. Här är de som har orkat engagerat sig och deras förslag:

1. Från Malinski: Men hallå. G-force, formally known as Little Bladder. Det är du!
2. Från Saaandra Michaelsson!: Därför vet jag att du egentligen vill heta Fröken UR. Alltså inte för att härma den existerande damen (som jag dessutom måste hoppa in för ibland), utan för att UR även kan stå för Utbildningsradion. Men framförallt är det för att du är en fröken (som i lilla söta fröken fräken..inte skolfröken) och är lika bra som Ultraljud och Radar tillsammans. UR!
3. Från Samuel Kantarell: Gabbis är bra, det du behöver är en epitet som följer som på alla sätt och vis förstärker du:et. Det mest passade jag kommer på när jag skjuter från höften är: the epic dragon slayer of doom...Alltså i sin helhet. Gabbis the epic dragon slayer of doom...
4. Från Annö: Kroken? Då har du ju genast en theme song också! Nackdelen skulle väl vara att du får bära runt på andras kläder, men för att se det ur en positiv synvinkel så kanske du kan spara in pengarna på ditt friskiskort då?

Så nu är det bara att börja rösta.
PS1:
Little Blatter kommer inte från att jag inte kan hålla mig utan för att jag första sommaren hade den största blåsan i världshistorien på min fot som vi döpte till Lilla Blåsan.
PS2:För er som inte vet vad krokenteamtracket är så är det en av mina första hits och sjöngs när jag av någon obegriplig anledning hjälpte till att bära allas kläder (eller nja jag tvingade snarare mig på folk och sa: LÅT MIG HJÄLPA DIG) den långa vägen från skolan till fritids. Såhär låter den i alla fall:

1 comment:

Anonymous said...

Du är klockren Gabbis!
Följer som besatt din blogg ;D

Sen när det kommer små videosnuttar med gör det hela bara ännu bättre! =D

You go girl!