Friday, November 21, 2008

Magiska upplevelser

Så igår dömdes en kvinna för att ha använt voodoo för att tvinga 5 kvinnor att prostitutera sig, för att sedan ta åt sig en del av vinsten. Åklagaren: " Hon tog trosor från kvinnorna och utfärde sedan trolldom på dem så att det skulle sälja sin kropp".

Så frågan är då, var skedde detta? Västafrika? Haiti? Kuba?
Nope, det var i Göteborg.

Men än så länge känner jag mig ändå relativt säker här i storstaden. Men om det börjar använda sig av zombieslampor, ja då vill jag gärna ha ett heads up först. Jag vill ju inte köpa grisen i säcken liksom.

1 comment:

Anonymous said...

Du dödar mig långsamt Gabbis. Hur fan lyckas man sträcka en stjärtmuskel?? Hahahahaha
Nåja, våra kroppar komplitterar varandra perfekt i alla fall. Du, jag och cajjan. haha