Wednesday, December 3, 2008

Artistnamnsglädje

Den som skapar något till bloggen, skapar aldrig för länge är mitt nya motto.
Jag ville ju fira att jag äntligen fått ett folkkärt artistnamn i form av Gabbis the epic dragon slayer of doom (Grattis Samuel - jag fattar aldrig om din blogg är hemlig så jag vet aldrig om jag ska länka eller ej eller host allihopa Samuel har absolut ingen blogg och om han hade den skulle man inte kunna trycka på en länk här) . Och hur ska man fira detta om inte med ett eget artistnamn- en ny höjd av egocentrerings-soundtrack.



Vem behöver plugga eller sova eller äta när man under tre timmar kan lista ut hur lång tid det är mellan varje ho och ha?

5 comments:

DonMalin said...

Hahahaha, ÄR DET DÄR CHRISTER SJÖGREN?!?!

Anonymous said...

Jag sitter och skrattar och nästan gråter åt det här.
Min mamma som tydligen läser din blogg lite titt som tätt, kommer fram till datorn och ser på vad det är jag gråter åt.
Inte nog med att hon säger: "hon verkar ju inte klok på en fläck den där flickan" så ser hon den underbara bilden på mig och samuel. Hon viker sig dubbel av skratt och pekar på bilden.
Jag vet inte riktigt hur jag ska tolka det hela.

Anonymous said...

KLOCKRENT!

Kan inte bli annat hah

Anonymous said...

Råkade jag se en bild på mig mittupp i alltihopa?

Cajsa said...

Ah, vilket mästerverk. Men varför mongolbilden på mig? Elakt