Thursday, December 18, 2008

Sekterbjudande

Igår blev jag inbjuden till en bloggsekt. LittleDalarna är uppenbarligen till för inbördes beundran, men har även tagit på sig ett samhällsansvar att upplysa världen om blondinfeffes mystiska utslag. Sektledare är eminenta Cajsa och hennes främsta undersåte är nog antagligen picknickkorgen (ja Samuel, du har ju fortfarande inte meddelat mig om din blogg är hemlig eller inte).

Det enda jag fick vara med och bestämma gällande den här bloggsekten var namnet. Jag tyckte ju att den gamla hiten ifrån Riga var bäst: The Supreme X-team, men Sandra skulle uppenbarligen också vara med och hon har då inte varit ihop med någon av oss. Inte för att vi skulle säga nej, men hon är på något sätt högt över oss på den desperata singelmarknaden. I alla fall så föreslog jag The Supreme X-team (uttalas högt och skrikit) och Sandra (sofistikerad Barry White-röst). Men de tyckte att http://www.thesupremexteamochsandradetsistamedmörkareröst.blogspot.com/ inte var så ihågkombart. Så Little Dalarna it is.

Så om ni orkar kan ni läsa när jag talar i tungor tillsammans med andra där, eller så kan ni läsa nästa blogginlägg om inget som kommer snart här.

No comments: