Friday, December 5, 2008

Nämen, jag trodde du var död!

Hur kommer det sig att den enda man tror inte är död - fastän han är död - är Elvis?
Jo visst, Elvis - spexiga scenkläder, höftskakande, älskad av sina fans oavsett vikt, helt enkelt sin tids manliga Britney Spears, men om man ville att någon känd människa faktiskt hade fejkat sin död skulle det inte vara någon som kunde vara lite mer - öh- produktiv?

Här är mina förslag:
Adolf Hitler.
Varför: Bara för att säga haha du hade fel - nu ska du dö.
Bevis för att Hitler skulle kunna leva: Hur han tog livet av sig är omtvistat. Kanske gjorde han inte det alls? Och vadå, även fast han skulle vara 120 bast nästa år så skulle det kunna hända. Eller hur?

Vlad III Dracula
Varför:
Fatta vad grymt. Jag ser rubrikerna framför mig *visualiserar med handen upp i luften* " Rollista: Leonardo DiCaprio, Joe Jonas från The Jonas Brothers, Paris Hilton och special gueststar: Orginella Dracula som Dracula"
Bevis för att Dracula skulle kunna leva: Vampyrer är odödliga. Och så var det med det.

Einstein
Varför:
Jag kan inte bara välja onda människor. Vi behöver fler människor som är bildsköna och jag skulle lätt vilja se Einstein i Americas next top model, det skulle vara det perfekta uppsvinget för den serien.
Bevis för att Einstein skulle kunna leva: Med all säkerhet så morfade Einstein in sig i någon form av tidstunnel och kan komma tillbaka när han så behagar.

Så nu är det bara och vänta på låtar som man kan spela baklänges för hemliga budskap och konstiga big-foot-foton. Så kom igen kändisar, do it jesus style!

No comments: