Thursday, December 11, 2008

En film i juletid

















För drygt en vecka sedan så efterlyste jag riktigt bra kontaktannonser så att jag kunde fullfölja första uppdraget i min uppdraget singel-bok. En tapper man begav sig ut på jakt och detta var vad Samuel hittade:

Hej, jag är en snäll skäggig man som bor i en grotta i gränstrakten mellan Pakistan/Afghanistan. Jag har problem med njurarna och går därför ofta på dialys. Senast jag var på dejt var i Augusti 2001. Nu har jag tröttnat på grottlivet. Söker en framtid med dig, likasinnade kvinna. Hur du ser ut spelar ingen roll, jag förväntar mig att du klär dig i påslakan. Svar till Pussis Ussis

Så jag slog slag i saken och bestämde mig för att riskera mitt hjärta. Det här är min historia:


(Jag skiter i att den är hur lång som helst för att den här filmen tog 5 dagar att producera. Kan någon bara ge mig en videokamra så att jag aldrig mer behöver möta mpeg4-formatet för resten av mitt liv. Krig på dig, mpeg4!)

2 comments:

Anonymous said...

Snyft, så vackert. Men du vet väl att vägen till en mans hjärta går genom hans dialysmaskin.

Lycka till med Ussan då

Anonymous said...

Å HERREGUD ge mig styrka,Ja, vad säger man efter nåt sånt här.