Saturday, August 23, 2008

En dag i mitt liv som t-shirtbärare

En tshirt/byxrekordhållares liv är inte lätt. Det gäller att vara aktiv, motiverad, talangfull samt inte förlora allt för mycket blodcirkulation i armar och ben. Såhär ser en vanlig dag:

Spinningpass i det fria:


Aktiva 50 meter (kanske en ny OS-distans för t-shirtbärare):



Till slut så kände jag att livet som världsrekordhållare i T-shirts inte var lika roligt längre, men det var ett svårt beslut. Jag tog av mig några tröjor och vankade därefter av och an för att verkligen veta om det var dags för mig att lägga kläderna på hyllan.



Så mamma klädde av mig som om jag var fyra år igen och är nu redo för ytterligare ett världsrekordförsök:

1 comment:

Anonymous said...

Det är tur du finns gabbsan. Sällan har jag skrattat så jag gråtit som när jag såg dig springa 50 meter. Och kolla hundarna! Ser ju helt livrädda ut! Och du ser riktigt het ut när du cyklar omkring som om du aldrig gjort något annat.