Monday, August 25, 2008

Fröken Nunna 2008

Den högst spännande nyheten om att katolska kyrkan ska hålla en Fröken Nunna 2008-tävling har inte alls gått mig förbi. Fader Rungi som håller i tävlingen hävdar bestämt att skönheten är en gåva från Gud och letar därför efter den vackraste nunnan som finns att finna. Jag anmäler direkt mitt intresse.
Några förfrågningar har jag dock. Vilka delmoment kommer att finnas med? Bikiniuppvisningen känns inte direkt passande? Eller ska man bara ha den under dräkten och man ska utstråla "badvänlig"? Samma med kvällklänningen, alla har ju samma outfit, hur an man se skillnad? Jag förstår faktiskt inte riktigt konceptet när jag tänker på det här närmare. Jag vet inte ens var man ska anmäla sig? Bäst jag går och köper en veckorevyn, en anmälningstalong finns säkert med i den här månades nummer.

No comments: