Monday, August 25, 2008

Världsrekordförsök: levande flagga

Vi ska inte sörja att OS är över för den här gången, mina världsrekordförsök pågår fortfarande och vi har nu kommit till kanske det som kräver mest stamina och självkontroll.
Ord är egentligen bara i vägen, låt oss komma till vad vi alla vill se, kommer jag att klara av detta gymnastiska moment med mig som en levande flagga? Och om jag klarar det, kommer jag att bli arresterad för att ha brutit mot någon flaggregel? Det här kan sluta hur som helst.

Så här kommer rekordförsök på förslag 3:

3 comments:

Anonymous said...

Looking good. Jag gick på det i alla fall. Det var nog framförallt ditt modellsvängande med håret där i slutet som jag föll för. Ser verkligen fram emot att få se dig göra 5000 knäböj.

Anonymous said...

du är sinnesjuk gabbis!

anny said...

oh jag älskar extramaterialet på slutet!