Thursday, August 21, 2008

Gabriella som världsrekordhållare?

Nu när jag sett alla dessa fantastiska idrottsatleter slå alla former av omöjliga världsrekord så blir ju jag också lite sugen. Jag vet dock inte vilken bana jag ska slå mig in på, var min specialitet ligger helt enkelt. Tänkte därför ta er till hjälp. Publicerar här några förslag på saker som kanske kan göra mig odödlig i historien:

Förslag 1: Ha på sig mest t-shirts på en och samma gång.



Förslag 2: Få ett djur att prata


Förslag 3: Vara en mänsklig flagga


Förslag 4: Göra jättemånga knäböj.


Så nu får du chansen att välja ut min blivande karriär, rösta här på sidan om. Jag stänger omröstningen om 24 timmar, så det är bäst att skynda sig! Jag är ju redan 22, och det är han Bolt också. Dags att ta tag i mitt liv.

2 comments:

Anonymous said...

Knäböjningar kvinna! Knäböjningar!

Anonymous said...

knäböjningar, hahaha... hon ser ju inte klok ut