Monday, May 11, 2009

Veckans frågesportstävling

Europadagen firades med glädje, vin och sång. Eftersom jag gillar att plåga mina läsare med allmän kunskap som jag förvärver genom min fantastiska utbildning som kommer att leda till många jobb i framtiden så är det hög tid att jag har ett litet Europatema på en frågesport.
Om ni är snälla och deltar så kanske jag gör ett roligt quiz till nästa vecka. Tävlingen avslutas imorgon 22.oo. Skriv ner era poäng i kommentatorsfältet så ska ni se att ni också kan bli länkade på sidan om här. Plötsligt händer det.

Europafrågesportsdeltagare, quo vadis?

4 comments:

BlondinFeffe: said...

6 av 10, 8418

Malin said...

9178. Vem kunde tro det?

Picknickkorg said...

9/10 = 12385. Det där gick fin-fint.

Malin said...

Men VA FAN! NÄR SKA JAG NÅGONSIN FÅ VINNA!