Friday, August 8, 2008

Lilla Brittan

Man skulle kunna tro att den här bilden uppvisar min eleganta packning inför London. Så är dock inte fallet. Detta är min Riga- samt kräftfiskepackning som jag inte orkat beblanda mig med.

Japp, idag bär det nämligen av till England, detta förlovade land som en gång även var min hemfrist. Tur nog hann jag bege mig iväg innan jag gift mig med en fotbollshuligan och skaffat mig femton mini-me:s. Jag har en känsla av att jag skulle slutat som Vicky Pollard:






I alla fall, ni skall inte frukta, kära bloggläsare, jag har nämligen förberett något litet för er här hemma. I sommar har jag ju läst kursen att skriva en historisk roman, men i ärlighetens namn så har jag faktiskt skrivit en sådan tidigare i min karriär, närmare bestämt när jag var 9 år någonting. Jag tänkte därför ta tillfället i akt att publicera denna fantastiska historia medan jag är borta. Så jag presenterar för er: Land under land.

Ta ta så länge, Miss Foster!

No comments: