Thursday, September 18, 2008

Har du sett José?

Hur länge ska man behöva vänta på mina drömmars man?
José är ju där ute någonstans, men mitt sökande efter honom har ju inte direkt fått något genombrott då jag i och för sig trevligt nog lever i singelglädje.
Kanske är det svårt att leta reda på José helt själv och jag har nu beslutat mig för att förlita på Göteborgarnas välvilja.
Har du sett José?

Sydamerikansk dansant halvgrekisk norsktalande historieintresserad lustig människa saknas av Gabriella.

Senast sedd: Aldrig
Lystrar till: José
Kallrop: Donde esta José?

Utseende.

OKEJ JAG KAN INTE RITA MEN HAN SER UT SOM EN JOSÉ DVS BJÖRNGUSTAFSSON-OLASALO-MUMSZELMERLÖF-ZLATAN-KOMBINATION.

Om du har sett eller hört något, hör av er här:
Dondé esta José?
gabbislarsson.blogspot.com

Placerade strategiskt efterlysningen mitt i Haga vid affären där mest turister brukar hänga. Nu är det bara att hålla tummarna och hoppas på det bästa!

No comments: