Thursday, September 4, 2008

Frågor och svar

På telenors hemsida har den en virtuell kundtjänstkvinna som man kan fråga lite allt möjligt.
Perfekt tänkte jag och började förbereda mig på att få veta svaren till alla hemligheter i världen.


Vad är meningen med livet?
- Jag förstår att du undrar vad något betyder men inte riktigt vad. Prova gärna att ställa frågan på något annat sätt så kanske jag kan hjälpa dig.

Vad är livets mening?
(samma svar som ovanstående)

Kan man älska någon på avstånd?
(samma svar som på fråga 1)

Gillar du mig?
- Javisst jag gillar dig.

Gillar du Otto?
-Jag förstår inte vad du menar.

Här var testfrågorna över och jag kom in på det riktigt djupa, den enda frågan som jag egentligen vill ha ett svar på.
Donde esta José?
- No hablo Espanol. Jag pratar bara svenska.

Ja det var väl förfasiken typiskt. Om inte virtuella kundtjänst-Emma vet, vem kan då svara på vart José håller hus?

No comments: