Friday, September 12, 2008

Frågestund med Raggar-Gabbis

Jag vet inte vad som har hänt, jag har uppenbarligen drabbats av någon hysterisk bloggtorka som inte är smickrande på något vis. Det är som att min hjärna inte längre har tid att fundera ut korkade saker att skriva, utan istället är upptagen med Europas utveckling. Fyfan vilket slöseri.

Så därför tänkte jag dra fram en gammal klassiker för att liva upp saker här, för att på något sätt spexa till den här bloggen och jag öppnar därför upp för frågestund med Raggar-Gabbis. Huvudämnet är såklart hjärta och smärta.
Fråga på, så kanske något spännande dyker upp nästa vecka.

3 comments:

Anonymous said...

Hej! Vi är två siamesiska tvillingar som sitter ihop vid höften. Nu har vi fått ett hår på könet, vems är det?

Anonymous said...

Jag vill veta hur många gånger man kan ringa någon, förfölja, kartlägga en hel dag, utan att man kan klassas som stalker?

Anonymous said...

p.s. berätta gärna för mig varför tre raggare som står på rad lutad mot en raggarbil och äter en varsin korv kan vara det vackraste, finaste och naturligtvis sexigaste jag sett i hela mitt liv?