Sunday, April 20, 2008

En man för mig

Kvällen har spenderats i Norrköping med mycket underhållande pargemenskap.
Eftersom jag nu hysteriskt nog har hamnat inne i testfas hittade jag ett test som berättar vem som skulle utgöra min kändisdejt (att ta med och visa upp under dessa trevliga vin-och-ostkvällar). Men det var något som inte stämde där. Enligt testet skulle jag bli ihop med Zlatan! En gång läste jag en artikel om att han kissar i duschen, så att vi har ju det gemensamt... Men det var inte det värsta! Måns, den vackraste mannen utan musiksmak i Sverige, åkte ut på femte frågan. WHY OH WHY frågar jag mig. Titta bara på den här bilden. Ser ni inte vilken kemi som spirar mellan oss? (Min syster kan man photoshopa bort). Nej. Det där får dom ta till och ordna för att de kan ju inte gå ut med osanna testresultat. Det är tur att jag vet att jag och Måns är made for each other, om inte annat ser man ju det på hans svala arm runt min ringaren-i -notre-dame-pose. Bildbevis mina damer och herrar, det är allt jag har att säga.

No comments: