Tuesday, July 8, 2008

Borta bra men hemma bäst

Ja gott folk, nu är jag hemma i kalla vanliga vardagliga Falun igen och MUMS för det.
Jag har förstått vilken prövning det varit för er mina två trogna läsare att leva utan mig men som belöning för ert tålamod ska jag bjuda på något alldeles speciellt, nämligen Gabbis egen italienska reseguide.

Det kommer att bli en spektakulär, extravagant kavalkad av inlägg de närmaste dagarna (mest för att stilla mitt egna bloggberoende som har ätit upp mig från insidan!) plus att det för en gångs skull kommer att vara oerhört lärorikt (okej jag vill mest bara ha ett ställe där jag kan flasha alla häftiga kort på mig).

Första kunskapen om Italien kommer redan nu.
Italienarnas förkärlek till badmössor beror inte på att de kommit på något klorbaserat medel mot håravfall, som jag tidigare spekulerade om. Snarare är det så att latexhuvan trycker ut allt hår på andra delar av kroppen (därav också varför Italienarna är håriga överallt förutom på skallen) Jaja jag lovar att jag ska sluta tjata om hår för ett tag nu men ahja. Jag presenterar bildbevisen:

1 comment:

anny said...

skriv tex "här" sen markerar du det. klickar på "hyperlänk" (en liten knapp ungefär bredvid där man lägger in bilder) sen klistrar du bara in adressen till inlägget.

anny - din bloggsupport