Friday, July 11, 2008

Amore i Italien

Sista inlägget i Gabbis reseguide (för nu iaf) och vad kan man avsluta med som är bättre än temat kärlek?

Alla leker musikrebusleken där man ska komplicera en låttitel.
Mamma: En som tittar på när två hånglar. (Rätt svar: Jag såg mamma kyssa tomten).
11åriga kusinen: AVUUUUNDSJUK! JAG ÄR SÅ AVUUUNDSJUK!
---

Vi pratar om våra drömmän, jag har berättat om Jose.
17åriga kusinen: Min man ska inte vara äldre än fyra år.
Jag: HAHAHAHAH!
17åriga kusinen: Än mig, menar jag, fyra år äldre än mig!
----

Vi pratar om blommor och bin.
17åriga kusinen: Kondom skyddar 99% mot oönskad aktivitet.
Jag: Inte graviditet då?

Toppen! Då kanske man skulle försöka dra fram en kondom så fort man inte orkade göra läxan.

1 comment:

Sofia said...

haha, älskar den 11-årige kusinens gissning