Sunday, July 13, 2008

So I think I can dance again?

Idag börjar dansbandsveckan i Malung och Malin hade övertalat mig att vi skulle åka dit för att få arvingarna att bli förband åt vårt fantastiska musikprojekt Hey Men! På grund av jobb (ja alltså Malins, inte mitt, jag är lat) så blir det nog tyvärr inte så men det kanske är för allmänhetens bästa att jag inte kommer iväg till Arvingarnas dansbana imorgon. Alla vet och har sett att jag inte innehar några dansanta kunskaper (förutom när det spelas Sexy Back på Harrys, då äger jag dansgolvet) men jag har övat och övat och jag tycker faktiska jag har fått lite bättre rytmkänsla än här. Det tyckte dock inte Paula som tog hand om kameran.

Jag: Varför filmar du så mycket på de andra och inte på mig?
Paula: Jag tyckte att det var så häftigt för att dom kunde ju dansa.



No comments: