Monday, July 28, 2008

Gabbis goes hollywood

Åter igen in på singeltemat. Jag har försökt med allt, alkohol, dansuppvisningar och voodo men inget verkar ha fungerat. Nu vänder jag min uppmärksamhet till Hollywood- som ju annars brukar ge en mängd bra tips på hur vi ska leva våra liv.


Inspirationskälla 1: Katie Holmes.
I teorin borde ju inte detta vara så svårt. Sned mun, titta under lugg - samtidigt som du försöker se ut som att du är the girl next door. Alla har ju en granne. Hur svårt kan det här va?




Okej, nej. Det känns mer som om jag fångade grannen-som-vill-döda-dig-blicken. Men tur kanske var det? Vem vet, jag kanske hade fångat någon galen sektman och fått lov att föda hans alien-barn.







Inspirationskälla 2: Victoria Beckham.

Ah! Här har vi en gammal Spice Girls-idol. Som inte går av för hackor. Pluta lite med munnen och stirra stint in i kameran. Vi testar.





Nej bort med det där. Fast återigen kanske man måste se det åt det ljusa hållet. Jag kanske skulle få lov att bli någon barnbehållare åt ett helt nytt amerikanskt fotbollslag. Jag hoppar gärna det, tack och bock.





Inspirationskälla 3: Angelina Jolie.

Betraktad som en av världens vackraste kvinnor. Här kan man helt enkelt inte gå fel. Hon lyckades ju även snärja Brad Pitt som inte heller går av för hackor. Sval och cool, blandat med jag-vill-adoptera-ditt-barn-attityd. Det fixar jag.


Oh jag tror att vi har den där alltså. Billy Bob, du kan ju höra av dig. Och ni andra killar, vad väntar ni på? Mystiskt nog är jag singel, men jag har en känsla av att det inte kommer att vara så mycket längre till.

3 comments:

Anonymous said...

du är fantastisk, drömprinsen dyker snart upp! kolla detta så länge, här är min drömprins: http://franke.bilddagboken.se/p/show.html?id=244649513&directlink=1

Anonymous said...

http://franke.bilddagboken.se/p/show.html?id=244649513&directlink=1

vafan... funkar det nu?

Anonymous said...

NEJ MEN SKIT I DET DÅ...