Sunday, July 27, 2008

Mobbad av Göteborgs Universitet

Alla andra som jag känner som sökt till högskola eller universitet har fått brev hemskickade till sig med töntiga studentspexupplysningar och välkommen till oss-hälsningar, men inte jag. Göteborgs universitet har knappt berättat att jag kommit in på europaprogrammet och sannerligen inte hyllat mig med ett viärsågladattduvaltossviälskardiglångtid-post.

Nej lite ensam och mobbad har jag känt mig inför skolstarten. Varje dag har jag sprungit till postlådan - utan resultat. Tills idag. Idag fick jag äntligen den bekräftelse jag förtjänar:

4 comments:

Anonymous said...

Skönt att du kan lita på BR för akademisk bekräftelse

Anonymous said...

Jag som älskar bio så mycket uppskattar din inbjudan till Batman på Tisdag. Jag tycker det låter helfestligt. Kanske mest för att jag är oerhört svag för både Bale och Ledger. Dessa män.
Så på Tisdag är jag eran följeslagare. Tyvärr följer jag inte med till Cajjan ikväll då jag samlat mod till mig och åker ensam till Dalhalla för att njuta av Kris Kristofferson. Men boka biljett till mig på Tisdag.

anny said...

Hörrudu, jag tycker inte du ska gnälla så mycket; jag har hamnat på reservplats 36, på en kurs som har PLATSGARANTI!!!

Anonymous said...

HAHAHA i love you, woman!
du skulle sett så fint mitt välkomstbrev var till högskolan dalarna.. men nästa år som sagt :)

jag vet inte om du har hört detta, men min mobil är stulen (under en festkväll, dvs jag SÖP bort den, jävla idiot)... men är påväg att införskaffa mig en ny, så snart kan vi sms.a igen! saknar dig mer och mer för varje dag! varberg har 30 grader och VINDSTILLA idag! helt sjuukt.. hur har ni det? hett också kan jag tänka mig? puss, kärlek och omtanke!