Friday, January 2, 2009

Den största bakisdagen?

Hela torsdagen så bakisdejtade jag Blondinfeffe och torterade de resternade medlemmarna i Little Dalarna på så många kreativa sätt vi kunde. Bäst var när vi två fick uppdrag att skaffa mat åt de andra.

Jag: Ska vi åka McDriven och beställa 20 cheeseburgare? Höhö.
Blondinfeffe: Ja det är klart vi ska.
Jag: Nej men jag vågar inte. Cajsa kommer att slå mig.
Blondinfeffe: Vi gör det för köttkonsten.
Jag: Okej men vi behöver inte ha 20 cheeseburgare. Kanske 3-4 var.
Blondinfeffe: Ja, men vi beställer 17 stycken. Det blir bra.
Jag: 17? Det blir ju inte jämnt någonstans.
Blondinfeffe: Nej justja. Jag tänkte att vi bara var tre som skulle dela, då hade det ju varit jämt.

Vi köpte 16 cheeseburgare, Cajsa blev arg, Blondinfeffe åt upp 9 stycken.
Jag tycker det är bevis nog för att nyårsdagen är större bakisdag än någon annan på året.

No comments: