Wednesday, June 11, 2008

Vaken 06:08

JAG ÄR VAKEN! Klockan 05:45 genomgick jag uppenbarligen en kroppstransplantation med en morgonpigg människa och vaknade med ett ryck och nu vill jag uppenbarligen inte sova längre.

Eftersom jag knappt visste att det fanns ett klockan sex på morgonen så vet jag inte riktigt vad man gör nu. Jag kan inte ens komma på förslag på vad vanligt folk skulle göra såhär dags. Jag drar till med att hm, köra ungarna till dagis? Kanske kan man kan sno grannens barn? Kan ju alltid skylla på tillfällig förvirring för att vad skulle jag annars göra upp den här tiden? Ahja jag lungar mig med det kriminella på morgonkvisten och därför tänkte jag att jag så gärna ville blogga för att påvisa att jag också kan vara vaken tidigt (detta kan härledas till den där djupt rotade tanken om att den som går upp tidigt är smart, hurtig och smal, men jag kan inte lägga märke till att någon av de där sakerna har inträffat även fast kroppbytet borde gett viss förändring) men vafan bloggar man om?
Jag har ju inte direkt haft en händelserik dag bakom mig, norgehistorierna är inte mogna och jag kan ju inte ens köra en dagens-outfit. Så jag får helt enkelt nöja mig med att berätta om att jag är vaken. Det är ju faktiskt inte varje dag det händer.

VAKEN!

No comments: