Saturday, June 28, 2008

I´ve been keeping an eye on you

Ni som känner mig, eller ni som inte haft bättre för er än att läsa genom alla mina blogginlägg, vet att jag är en obotlig singel. Nu har jag kommit på varför!
När man flörtar springer alla snygga män på ens högra sida (jag vet inte riktigt varför, men det måste vara så annars faller min teori som en tomat från femte våningen). Tyvärr är det så att min hjärna bara kan utforma en ögonblinks-snärja-män-manöver med vänster öga och när jag försöker spexa till det med det högra, ja, se själva...




Mitt enda hopp till kärlek stod, efter att sett det här, till att det inte syndes lika tydligt i mörkret, där man ändå oftast försöker fånga in den blivande pojkvännen med en håv.
Uppenbarligen, var det nästan ännu värre då:

Men ni ska inte vara ledsna för min skull! Det här kommer att bli mitt hemliga vapen då läskiga män hoppar på mig! Höger öga, alltid redo!

2 comments:

anny said...

påminner om när jag sa att jag skulle knäppa ett kort på dig när du gjorde en ful min, fast jag filmade hela tiden ist (Gud vilket bra skämt det är egentligen, jag borde göra det oftare!!)

Anonymous said...

haha, jag skiter på mig av skratt