Sunday, June 22, 2008

Midsommar

Jag är för trött för att skriva om midsommar. Titta på bilderna och var glada istället. (Det här inlägget är till dig Sandra, jag vågar inte trotsa dina ord så att nu har jag smugit upp när alla i mitt rum har gått och lagt sig).


Före: Laika är ju på besök och det är även min syster och hennes vän Emelie. Av någon anledning kände alla att det var en fantastisk idé att klämma in sig i mitt rum. Förklara för mig mamma varför jag skulle städa innan tre tjejer flyttade in i mitt rum?
  • Under. Ja vad ska jag säga? Är man en skönhet så är man.
    Jag tror att det var ungefär här jag fick ett myggbett i pannan. Förstår inte myggorna att min panna är stor nog?

Senare: Jag är övertygad om att när jag tog den här bilden igår så var skärpan perfekt.
Efter. Första jag säger till Samuel imorse är "Jag vill ha ostbollar". Hur kan annars den största bakisdagen i Svensk samtid börja?




1 comment:

Anonymous said...

Åh du är en liten pärla. Tacksamt mottager jag dessa ord och dessa bilder. Du såg ut att vara säxig som satan på midsommarafton. Synd att man missar sådant.