Thursday, May 8, 2008

I do

En varm sommardag 2007 så satt jag och Malin och diskuterade framtiden. Uppenbarligen var det en av de där sällsynta varma dagarna förra året, så vi hade drabbats av någon form av solsting då vi bestämde oss för en införskaffa oss en vigselplan. På ett år skulle vi hitta tre män var som vi skulle ta med oss till Las Vegas - väl där skulle vi gifta oss med en av dem och leva lyckliga i alla våra dagar som i en riktigt hollywood-klassiker. Dock så har väl den där planen fallit lite i skymundan - och tur är väl det - men jag tänkte ändå att man kanske skulle se vilka förutsättningar man har för att ett sommarbröllop skulle kunna stå i stånd i år.
Jag presenterar min to-(I)do-list:

  • Hitta en klänning. Här ser vi en påtänkt variant som jag hittade på Myrorna häromdagen.

  • Skriva färdigt mina löften. Första utkastet ser ut som följer: " Ja du duger bra du - vi får se hur länge det här håller"
  • Hitta mig en man.

Ja där ser ni, gott folk, vägen till altaret är inte allt för långt bort för mig! Inbjudningarna kommer med posten inom en snar framtid!

3 comments:

Anonymous said...

Hahahaahahahaaaa JAG DÖR SAKTA AV DEN DÄR KLÄNNINGEN!

Anonymous said...

Ja den där klänningen får dig verkligen att se ut som en ljuv och fin brud. Jösses!

Psst...imorgon ses vi ju. Haha!

Anonymous said...

Hahah, jag kan inte titta nog på den där bilden, och det bästa var ju att jag fick se det live! Krya på dig gumman! Jag saknar dig redan! Puss Berni