Thursday, May 1, 2008

Le Frankrikeee



Jag tänkte att ni kanske var intresserade av hur det går för mig i skolan. På tapeten just nu är mitt arbete om franska upplysningstiden. Såhär långt har jag kommit på min väldigt seriösa akademiska uppsats:

Slut ögonen. Tänk att du är i Paris. Året är 1789. Du går längs med Seine. Du tittar till höger, nej just det, eiffeltornet är inte byggt än.

Jag säger bara att jag har nog ett VG i hamn där allt.

Nu drar jag till Västerås några dagar och ska undvika varierande saker man kan få i ögat tex klamydia, bältros och pinnar.

3 comments:

Anonymous said...

Såg du en fransman på riktigt? Är det sant? Jösses, jag trodde fransmännen bara var en myt.

Anonymous said...

Det är många fina bilder du har på din blogg? Vem är det som tagit de flesta korten? //Berni

Anonymous said...

Hello The Flash! Eller borde man säga Flashan? ;D Riktigt kul att träffa dig i helgen! Hoppas att du laddar inför den 4 oktober! Ha de gött! Puss från Elon