Tuesday, May 6, 2008

En bild säger mer än tusen ord...

...fast några ord kanske det behövs för att förklara västeråshelgen.
Uppenbarligen är jag en höjdare på att vika servetter, jag hade ett massivt anfall i huvudet där jag fick för mig att gå ut på krogen i högklackat (tänk dig en alkoholiserad Quasimodo på styltor så har du den bilden klar för dig). Jag cyklade en massor och fick se mitt livs första runa. En svettig efter-friskisbild där Laika lånat mig en torr lila tröja som hon köpte när hon gick i sexan (den satt som en smäck). Utöver bilderna åt vi picnic, inhandlade en zebraklänning och gick på slott (!) så vad kan man säga. Bättre än så blir det väl knappast?







4 comments:

Anonymous said...

Inte bättre? Åh jo. I've got dos words for you: Arvingarna och gulfink så har du den bilden klart för dig.

Anonymous said...

Dem där servetterna 'Edens blomma' dem var en höjdare ^^

Anonymous said...

var är zebraklänningen? när kommer du till dalom. jag saknar gabbis

Anonymous said...

Jag känner mig stolt som fotograf när jag ser bilden på dig i klackarna ^^ vilken pangbrud!