Thursday, October 9, 2008

En tillbakablick

Jag blev lite inspirerad av Annas blogg och fick för mig att blicka bakåt och se vad jag hade för mig för ett år sedan runt den här tiden. Självklart var jag ute på Cross train trip (någon som fattat vårt tågluffarskämt där än?) och här är ett väl presenterad bild och text över hur mitt liv såg ut för ett år sedan:

Iaf sa lamnade vi allt, gick pa matjakt och efter det gick vi ner och la oss pa stranden och tittade pa gamla tanters brost och spanniga sydeuropeers for sma badkalsonger.


Så en bild från idag:


Vad skönt det känns att mitt liv går och rätt håll. Förra året åkte jag runt hela Europa och levde livet varje dag, idag läser jag om Europa och livet, varje dag. Framsteg!

1 comment:

Anonymous said...

Vilket liv vi levde Gabriella! Jag saknar det så. Önskar att jag hade njutit ännu lite mer när vi var ute!!