Sunday, October 19, 2008

Donde esta José? Del 2.

Så jag tänkte att 118 100 kanske kunde svara på den stora frågan i livet.

Donde esta José?
Svar: Tyvärr finns ingen information. Blablablablabla.

Så uppenbarligen fick man inte skriva på spanska, men då är det tur att jag även kan svenska.

Var är José?
Svar: San José är huvudstaden i Costa Rica. Staden är belägen i Valle central, på ca 1170 meter över havet.

Så det här var ju inte någon större framgång. 30 kronor fattigare och det enda jag lärde mig var att 118 100 inte bara suger på spanska men att det inte heller har superkoll på svensk meningsbyggnad. Jag har tröttnat på det här, man kan inte lita på att någon annan ska hjälpa till, jag får väl helt enkelt åka ut och leta efter José själv. Hoppas att han finns inom Göteborg Zon 1-området, studentpengen räcker inte mycket längre än så, speciellt inte efter att ha blivit rånad av den där telefonscamen.

No comments: