Friday, January 14, 2011

Peak out

På fredagar har vi inga lektioner så jag, Annika, Danna och vår nya vän Nicole begav oss upp till Victoria Peak, ett klassiskt turistställe där man kan se hela staden från ovan.














Uppe på toppen kunde man skriva kärlekshälsningar. Jag tänkte först skriva en efterlysning efter Ping Pong men beslutade mig istället för att börja min kampanj om att få dra ett fantastiskt underhållande toastmasterskämt på Malin och Kristians bröllop i sommar.
















Allt var frid och fröjd där uppe på toppen tills vi beslutade oss för att vandra runt i regnskogen lite. Allting var pittoreskt och trevligt, tills vi insåg att vi gått vilse. Efter en timmes nedförsbacke fick vi lov att klättra upp (eller kanske snarare bestiga) för ett berg för att kunna ta oss hem. Till allas glädje hade jag på mig ballerinaskor.

1 comment:

Malin said...

Haha, det var gulligt Gabbis ... Men inte tillräckligt gulligt för toastmasteskämtet!