Tuesday, September 15, 2009

This is the comeback, again.

Ni kanske tror/hade hoppats att jag lämnat denna blogg till sitt bittra öde. Men ICKE! Nu har jag likt humor-Jesus återvänt för att ge er det ni gillar bäst:

1. Ordvitsar
(Varför körde elektrikern av vägen?
- Han fick sladd).
2. Fula bilder på mig själv.
och självklart
3. Filosofiska övningar med Gabriella.

Jag känner mig lite överväldigad av detta återseende och har därför bestämt mig för att börja från början. Datorn övergav ju mig i sommar och internet har hatat mig nu på höstkanten. Så kika in här lite senare så ska jag uppdatera er om hur det analog livet levt som under 1990-talet varit.

OOOH EN CLIFFHANGER!

2 comments:

Malin said...

JAAAAAAAAAAAAAAA! Du lämnar då ingen besviken Gabbis!

Erika said...

Hm. Jag känner att jag behöver göra ett bekännande... Jag snokade in här efter att ha snurrat runt på Malins blogg för ett tag sedan... du är helt fantastiskt rolig! KUL att du skriver igen. //Erika (Mig som du såg provätandes på Hemköp och som tog emot Malin från dig vid stationen)