Friday, December 24, 2010

En julönskan


Jag har enbart en önskan denna julafton och den berör Mums Zelmerlove. Här är mitt officiella brev till dig.

Snälla Måns, kan du sluta hoppa runt på varenda kanal, välgörenhetsgala eller bingolottoevent och verka helylle?! Du står där och wailar som om din röst är guds gåva till människan. Så är inte fallet. Det är ditt utseende som är Guds gåva till mig. Kan du snälla, snälla, snälla bara skapa dig lite personlighet, sluta ge ut julskivor till ICA:s kunder och kan du upphöra med att prata om Marie och dig i någon helig allians, när det är så uppenbart att det där förhållandet är skapat av en liten manager. Det skulle vara tusen gånger mer spännande om du drog ett skämt om dig själv. Eller helst bara var tyst så att man kunde njuta lite mer av din uppenbarelse. Det blir så svårt att ha en crush på dig om du ska hålla på och mysa runt som någon annan martin stenmark-karaktär.

Och med dessa ord vill jag önska alla en GOD JUL!

2 comments:

Jessica - Sen ve Ben said...

Oj då. Jag som bjöd hit honom på självaste julafton. För DIN skull, så han kan sjunga för dig ;)
Även lite för mig också, såklart!

Anonymous said...

Hejhej det är farmor. Fin bild! Kul att du har förnyat dig.