Friday, May 21, 2010

Papperslösa


Anna är här på besök. Jag sitter och pillar med datorn ute i rummet när jag här ett KRASCH-BANG-BOOM från toaletten där Anna är.

Jag: Vad gör du?
Anna: Jag tappade toalettpappersrullen i toaletten.
Anna kommer ut från toaletten.
Anna: Jag måste nog tyvärr slänga den här rullen.
Jag: Men gud! Jag började på den där rullen för en timme sedan. Tror du att toalettpapper växer på träd eller?

Bilden bredvid den här texten har som vanligt inget att göra med den dåliga ordvitsen.

3 comments:

Rebecka said...

jag vet inte vars jag ska sova än.. jag hoppas jag kan sova hos Timo och Lina.. aliah vill väldigt gärna ses och jag vill ju se de också.. men jag vet inte än. vet typ samma dag vars jag sover.. vi kanske hinner ses ändå.. orkar inte fira min födelsedag.. haha du vet hur jag är. hänger bara i stallet på födelsedagarna för att undvika födelsedagsfirande..

Rebecka said...

jag vet inte när jag är framme den 8e men på dagen någon gång skulle jag tro.. och sover jag hos Timo och Lina så åker jag nog med de hem på kvällen sen.. så vi kanske hinner ses innan jag drar till Liset?

absolut INGET hysteriskt. en present känns väl ok men samtidigt inte nödvändigt :P

Rebecka said...

visst när det närmar sig så!

jag vet inte..